Medlemskab

(obligatorisk og betales af ALLE den 1. august)

Undervisning:  Se yderligere info om tilmelding her

• Almindelig hold 4 ryttere / 2 mands-hold og Spring :  380 Kr på lejet hest pr. måned
  • Almindelig hold 4 ryttere / 2 mands-hold og Spring  : 320 Kr på egen hest pr. måned

Micro ridning:  340 Kr.pr. måned

• Halvpart: 920 Kr. pr. måned

Der gives rabat på hold nr. 2 på 30%.

Der betales kun for ridning i 10 mdr. De månedlige betalinger for ridning er udregnet på årsbasis, hvilket betyder, at betalingen er den samme uanset helligdage m.v. De kontingent fri måneder er Juli og August måned.

Opkrævning for såvel ridning, opstaldning, medlemskontingent m.m. betales månedsvis forud den 1. i måneden.

Alle  frameldinger/opsigelser, skal  ske inden d. 1 i måneden forud. Således at ønskes der udmeldelse pr. 1. marts SKAL den skriftlige opsigelse være os i hænde inden 1. februar på aaskovrideklub@gmail.com

Der gives ikke refusion ved fravær fra ridetimer.
Der er ingen undervisning på helligdage og i skolernes ferie ( Sdr. felding skole ).

Facilitetskort: ( er med i prisen ved opstaldning)

Pr. hest / pr. måned : 250,-

Såfremt man har flere heste, er prisen for samme bruger reduceret med 50% for efterfølgende heste: 125,-

10-turs Facilitetskort:

Dette kort er gældende for ridehallen, ovalbanen og udendørs spring og dressur bane. Der må sadles op i stalden, men der skal altid ryddes op efter sig selv (fejes osv.).

Prisen er 400 Kr for 10 gange.

Der udleveres et kort, så det kan dokumenteres, at rytteren har et 10 turs kort. Hvilket også skal medbringes hver gang.

Hvert klip meddeles via SMS til Kasseren, som så holder styr på antal gange. Man er selv ansvarlig for at meddele, når man bruger et klip. Misbruges dette frafalder resterende klip, og der kan først indløses et ny 10-turs kort efter et år. Ellers er der mulighed for at købe et månedskort.

10-turs kortet kan anvendes som et buskort, det kan udlånes til andre medlemmer.
Anvendelsesperiode: 1 år fra udstedelsen.
Kunne dette have jeres interesse kan Vivian Mikkelsen kontaktes på 20996213.

Opstaldning:  Ønsker du at opstalde din hest/pony så se her ang. priser og info.  Vi er billige men til gengæld så skal du deltage i weekendvagter, der afhænger af hvor mange vi er.

Mere info følg linket. Mangler du et opstaldningssted? Så kig her! 🙂