Vejledning til betaling/tilmelding

Vejledning til betaling/tilmelding/udmeldelse
Indmeldelse: Skriv til aaskovrideklub@gmail.com, så vil vi prøve at finde et hold til dig og guide dig igennem tilmeldingerne.
  • Udmeldelse/ opsigelse, skal ske skriftligt via mail til aaskovrideklub@gmail.com. Der er 1 måneds opsigelse. Således at ønskes der udmeldelse pr. 1. marts SKAL den skriftlige opsigelse være os i hænde inden 1. februar. Dette gælder både for rideundervisning og for opsigelse af boks
  •  RIGTIG GOD FORNØJELSE OG VELKOMMEN TIL AASKOV RIDEKLUB
Her kan du læse hvordan du tilmelder dig og betaler:
  • Vælg fanebladet ”holdtilmelding”
  • I venstre kolonne findes et felt ”opret profil”  – klik på feltet
  • Der kommer nu en profil frem som består af en række personlige oplysninger der skal udfyldes. Nederst vælges et brugernavn (kan fx være mailadressen) samt en adgangskode.
    Din personlige profil kan du tilgå til hver en tid med dit brugernavn og adgangskode, og giver dig mulighed for at se dine tilmeldinger, samt de fakturaer/betalinger du har modtaget/udført.
  • Aaskov Rideklub betinger sig, at alle der ønsker undervisning, eller at være opstalder i klubben, har et gyldigt medlemskab.
  • Medlemskab fås ved atter at klikke på holdtilmelding, og klikke på ”medlemskontingent” (dette link er grønt)
  • Her åbner mulighed for at vælge det medlemskontingent der passer med din alder – vælges ved at klikke på prisen der også er grøn, fx 200.
  • Der skal herefter krydses af i feltet ”jeg accepterer betingelserne” og klik nu på feltet for at betale.
  • Der betales herefter med dankort for medlemskab – og hvis du også ønsker undervisning kan du gå til holdtilmelding igen og vælge det undervisningshold du gerne vil deltage i. Betalingen foregår ligesom ved medlemskabet.
  • Vores betalingsmodul vil efterfølgende selv trække pengene på dit dankort en gang om måneden, svarende til det undervisningshold du har tilmeldt dig. Du modtager en mail ca 10 dage før betalingen trækkes fra din konto.
  • Dette gør sig også gældende for dig hvis du har din hest opstaldet i klubben, og du har tilmeldt dig som medlem, og betalt med dankort.
    Du modtager en faktura pr mail, ca. 10 dage før den første i hver måned, hvoraf du kan læse hvad du skal betale, og hvilke ydelser du betaler for.
    Betalingen foretages herefter automatisk via dit dankort til den dato der er påført fakturaen.
  •  RIGTIG GOD FORNØJELSE OG VELKOMMEN TIL AASKOV RIDEKLUB