Medlemsskab

Når du er medlem af AARK, støtter du rideklubben…!

Du kan vælge mellem to medlemskaber af klubben:

Aktivt medlemskab:

• giver dig stemmeret til generalforsamlingen.
  • er et krav, såfremt du ønsker at benytte klubbens faciliteter og tilbud.
  • giver dig mulighed for at få rabat ved køb af varer ved forskellige firmaer ved fremvisning af medlemskortet. Dette gælder bla. 20% ved Land & Fritid i Skjern og Nr. Virum. 10% ved Helles rideudstyr i Varde ved køb at nyt rideudstyr. Så husk at medbringe dit medlemskort.

Passivt medlemskab:

• en mulighed for dig, som ønsker at støtte klubben økonomisk.
  • giver ikke stemmeret til generalforsamlingen.

Medlemskab alene giver ikke ret til at benytte klubbens faciliteter, – ridehuskort etc. skal tilkøbes yderligere.

Prisliste januar 2021

Aktivt medlemskab :

Under 18 år :                         kr. 400,- / årligt
Over 18 år :                            kr. 525,- / årligt
Familie medlemsskab :       kr. 900,- / årligt.

Passivt medlemskab :       kr. 200 ,- / årligt.

Det er en forudsætning for medlemskabet af Aaskov Rideklub, at du tilmelder dig betaling via Dankort eller andet betalingskort, som er godkendt af Aaskov Rideklub og Nets. I forbindelse med din første betaling godkender du, at Aaskov Rideklub fremover må trække pengene på din konto via dit betalingskort, indtil du enten ændrer dit medlemskab eller melder dig ud af Aaskov Rideklub. Beløbet du skal betale for medlemskabet af Aaskov Rideklub trækkes automatisk via dit betalingskort. Du vil senest 5 dage inden hver betaling modtage en mail/sms, som fortæller dig hvor meget, du skal betale. Aaskov Rideklub benytter Quickpay, hvilket er godkendt af Nets som betalingsløsning. Ved automatisk trækning på betalingskort gemmes dine kortinformationer ikke hos Aaskov Rideklub, men hos Quickpay. Kvittering for betaling sendes pr mail. Når du tilmelder dig accepterer du Aaskov Rideklubs vilkår.